Reklamos projektavimas įprastai vyksta stadijomis:

– kliento lūkesčių nustatymas
– kliento lūkesčių vizualizacija ir preliminarios realizavimo kainos nustatymas
– medžiagų ir technologijų parinkimas
– potencialių rangovų atranka (jei to reikia)
– reklamos projekto ruošimas
– reklamos projekto, jo vykdymo terminų ir kainų suderinimas su klientu
– reklamos projekto suderinimas valstybinėse institucijose

Norint įsirengti išorinę reklamą, ją reikia suderinti su valstybinėmis institucijomis. Reklamos naudojimo reikalavimus Lietuvoje nustato:

Leidimus įrengti išorinę reklamą išduoda savivaldybės, kurios teritorijoje įrengiama išorinė reklama, vykdomoji institucija. Savivaldybės taip pat nustato ir vietinės rinkliavos už išduotą leidimą dydį.

Taupydami savo laiką, projektų derinimo rūpesčius palikite mums.

Reklamos projektų pavyzdžiai: